Connect with us

AUTO MOTO

Τα νέα αυτοκίνητα της νέας χρονιάς

H νέα δεκαετία θα προετοιμάσει πλήρως την αυτοκίνηση, ώστε σ’ αυτήν που θα ακολουθήσει να ξεκινήσει η απόσυρση των μηχανών εσωτερικής καύσης. Αυτή είναι μόνο μία από τις μεγάλες αλλαγές που θα επέλθουν στη λειτουργία των αυτοκινήτων στο άμεσο μέλλον. Τα ακόλουθα επτά μοντέλα, που βγαίνουν στους δρόμους το 2020, μας δίνουν μία πρώτη γεύση για όλα όσα έχουμε να περιμένουμε μέσα στα επόμενα χρόνια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο.

Peugeot 208

Η νέα γενιά του 208 συνάδει απόλυτα με τη στρατηγική μετακίνησης της Peugeot στο premium κομμάτι της αγοράς και ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά από το τολμηρό design και τον αέρα νεότητας και ενέργειας που διαθέτει. Πέρα από το πρωτότυπο και ξεχωριστό στυλ του, το 208 καινοτομεί με το νέας γενιάς Peugeot i-Cockpit©, το οποίο περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 3D καθώς και πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και συστημάτων ασφάλειας που συναντά κανείς σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών.

Audi Q3 Sportback

Τα νέα αυτοκίνητα της νέας χρονιάς

Από την πρώτη ματιά κερδίζει τις εντυπώσεις χάρη στην εμπνευσμένη σχεδίασή του. Συνδυάζει μοναδικά την πρακτικότητα ενός SUV με μαζεμένες διαστάσεις με το σπορ DNA σε κουπέ σχεδίαση. Η γνώριμη μαύρη οκταγωνική μάσκα Singleframe έχει έντονα τρισδιάστατη σχεδίαση δίνοντας έμφαση στη σπορ φιλοσοφία, κάτι που διακρίνεται ξεκάθαρα τόσο στις τραπεζοειδούς σχήματος εισαγωγές του αέρα όσο και στον προφυλακτήρα. Η καμπίνα των επιβατών σε έντονο κουπέ σχήμα συμπληρώνεται από τα διακοσμητικά στοιχεία που είναι βαμμένα σε διαφορετικά χρώματα, ώστε να δημιουργούνται αντιθέσεις που τονίζουν τον SUV χαρακτήρα. Η χαμηλωμένη οροφή καταλήγει στις επίπεδες κολόνες D και σε μια μικρή αεροτομή, με αποτέλεσμα το Audi Q3 Sportback να εμφανίζεται πολύ πιο μακρύ από το Q3.

Στο πνεύμα της νέας ψηφιακής εποχής, ακόμη και στο βασικό εξοπλισμό, περιλαμβάνεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο οθόνης 10,25 ιντσών, τον οποίο ο οδηγός ελέγχει από το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών. Στο κορυφαίο σύστημα MMI navigation plus οι οθόνες εμφανίζονται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων Audi, ενώ υπάρχουν και πολλές πρόσθετες λειτουργίες.

Το ολοκαίνουριο Audi Q3 Sportback μόλις έφτασε στην Ελλάδα. Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής θα ανακοινωθούν κοντά στο λανσάρισμα, με τιμή εκκίνησης λίγο κάτω από τα 35.000 ευρώ.

BMW 1 Series

BMW SERIES1

Η άφιξη της ολοκαίνουριας BMW Σειράς 1 προαναγγέλλει το ξημέρωμα μιας νέας εποχής. Η τρίτη γενιά του επιτυχημένου πολυτελές compact μοντέλου αποκαλύπτει τη νέα αρχιτεκτονική της BMW με μετάδοση κίνησης στους μπροστινούς τροχούς και υπόσχεται ένα δυνατό μείγμα οδηγικής απόλαυσης και δυναμικής υπεροχής BMW σε συνδυασμό με αισθητά αυξημένη ευρυχωρία. Σπορ, σοφιστικέ, αξιόπιστη και αριστοκρατική, με φρέσκες σχεδιαστικές πινελιές και τις τελευταίες τεχνολογίες συνδεσιμότητας, η νέα BMW Σειρά 1 είναι μια γνήσια BMW με ανεξάρτητη και ισχυρή προσωπικότητα.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να την παραγγείλουν με έναν από τους τρικύλινδρους και τους τετρακύλινδρους κινητήρες της τελευταίας γενιάς της οικογένειας BMW EfficientDynamics. Μια σειρά μέτρων βελτίωσης έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη κατανάλωση, τους χαμηλότερους ρύπους και, σε μερικές περιπτώσεις, τη μεγαλύτερη ισχύ.

Renault Captur

Renault CAPTUR

Ένα μοντέλο-σταθμός για την εταιρεία, καθώς είναι ο ηγέτης στην κατηγορία με τη μεγαλύτερη αύξηση μεριδίου τα τελευταία χρόνια στις διεθνείς αγορές. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις και πιο εντυπωσιακό σε σχεδίαση από τον προκάτοχό του, το νέο Captur ξεφεύγει από τα στενά όρια της κατηγορίας των compact crossovers και μπορεί να προκαλέσει ακόμα και μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Βασίζεται σε μια ολοκαινούρια πλατφόρμα (CMF-B), η οποία του δίνει τη δυνατότητα να είναι απόλυτα δικτυωμένο και να κάνει χρήση τεχνολογιών ασφάλειας, που του επιτρέπουν επίπεδο 2 αυτόνομης οδήγησης, ενώ αποτελεί και το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της Renault. Παράλληλα, παραμένει απόλυτα λειτουργικό, με συρόμενο πίσω κάθισμα και χώρο αποσκευών 536 λίτρων, αλλά και απόλυτα προσαρμόσιμο στο στυλ του κάθε οδηγού, με δυνατότητα 90 συνδυασμών χρωματικής εξατομίκευσης στο εξωτερικό και το εσωτερικό του. Η διάθεση του νέου Renault Captur στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει στις αρχές του 2020.

VW Golf

VW GOLF

Στην όγδοη πλέον γενιά και πλήρως ψηφιοποιημένο, το Golf θέτει νέα δεδομένα εξέλιξης και σχεδίασης στην κόμπακτ κατηγορία. Ανήκει πλέον στην ψηφιακή εποχή, είναι διασυνδεδεμένο, προνοητικό, ευφυές, εξηλεκτρισμένο. Ποτέ άλλοτε το Golf δεν ήταν τόσο εξελιγμένο. Με πέντε υβριδικές εκδόσεις, εισάγει την κατηγορία του στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Χάρη στην ψηφιακή αρχιτεκτονική του στο εσωτερικό, θέτει νέες διαστάσεις στον έξυπνο χειρισμό, η υποβοήθηση οδήγησης είναι δυνατή έως τα 210 χλμ./ώρα, ενώ είναι το πρώτο Volkswagen που εξοπλίζεται με το σύστημα επικοινωνίας Car2X, που αναγνωρίζει και προειδοποιεί για επικίνδυνες καταστάσεις.

Kia Xceed

KIA XCeed

Είναι το νέο αστικό crossover (CUV) της Kia Motors, το οποίο συνδυάζει την πρακτικότητα ενός SUV με το σπορ αμάξωμα και τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός hatchback. Αποτελώντας μια σπορ εναλλακτική πρόταση στα παραδοσιακά SUV, το νέο CUV προσφέρει αντίστοιχους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Επιπρόσθετα, ενθουσιάζει τον οδηγό με τα δυναμικά χαρακτηριστικά του και την άνετη σίγουρη οδική συμπεριφορά του, παρέχοντας ταυτόχρονα ένα πιο ευρύ οπτικό πεδίο του δρόμου σε σχέση με ένα συμβατικό hatchback.

Toyota Yaris

Toyota Yaris

Η τέταρτη γενιά του Yaris αντιπροσωπεύει την πρώτη εφαρμογή της νέας φιλοσοφίας της εταιρείας στην κατηγορία που ονομάζεται Toyota New Global Architecture (TNGA). Χάρη σ’ αυτήν, η σχεδίαση, η πρακτικότητα, τα μηχανικά μέρη, η τεχνολογία και η ασφάλεια είναι βελτιωμένα, ενώ έχει βοηθήσει και στη μείωση του βάρους μέχρι και έως 50 κιλά. Η σχεδίασή του είναι πιο ευρωπαϊκή απ’ ό,τι στις προηγούμενες γενιές, κάτι στο οποίο συμβάλλουν και οι αναλογίες του αμαξώματος. Έτσι, παρότι είναι πιο κοντό, έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και είναι πιο φαρδύ και πιο χαμηλό! Το εσωτερικό ακολουθεί τη λογική “less is more” με ποιοτικά υλικά και μοντέρνα λιτή σχεδίαση.

esquire.com.gr

Advertisement

ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ

Θεωρείτε δίκαιο το αποτέλεσμα του αγώνα Ολυμπιακός Β. – Νίκη; Live

  • Ναι, ήταν δίκαιη η ισοπαλία
    8% 30 / 374
  • Όχι, έπρεπε να κερδίσει ο Ολυμπιακός
    47% 177 / 374
  • Όχι, έπρεπε να κερδίσει η Νίκη
    44% 167 / 374

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ

More in AUTO MOTO